- Användarvänligt
- Gratis för upp till 5 användare
- Många integrationer
- Bra support
- Saknar vissa funktioner enligt användarna
- Kostar pengar om du lägger in fler än 5 användare
- Främst anpassad efter
Timezynk är ett molnbaserat personalhanteringssystem rustat med ett brett spektrum av funktioner som syftar till att underlätta personalhanteringen. I programmet har du möjligheten att skapa och hantera scheman för dina anställda. Det användarvänliga gränssnittet har en snabb drag-and-drop-funktion som gör det enkelt att göra justeringar i schemat. Timezynk erbjuder även tidrapportering, vilket gör det smidigt för dina medarbetare att rapportera sina arbetade timmar samt avvikelser såsom övertidsarbete eller sjukdom. På så sätt drar ni ner på det administrativa arbetet och får tid över till andra väsentliga arbetsuppgifter.

Timezynk personalhanteringssystem erbjuder närvarohantering i realtid, i form av tidrapporter och de anställdas in- och utstämplingar. Du som administratör kan enkelt se vilka anställda som är på plats och vilka som är frånvarande, vilket innebär att du får full koll på dina medarbetares närvaro. Med hjälp av denna funktion får ni en ökad precision och punktlighet vad gäller personalens arbetade tider. Vilket ger ett korrekt underlag inför löneutbetalningar. Vad gäller hantering av semester- och ledighet, kan detta smidigt skötas via Timezynk. Medarbetarna ansöker om ledighet via appen och du som administratör godkänner eller avslår ansökan med ett enkelt knapptryck.
Den molnbaserade programvaran som Timezynk personalhanteringssystem består av innebär att programmet kan nås från valfri enhet med internetuppkoppling. Systemet är dessutom mycket flexibelt och går att anpassa efter företagets behov. I takt med att ditt företag växer kan systemet smidigt skalas upp och uppgraderas. Timezynk erbjuder en mycket bra support som har fått goda recensioner. Du kan nå dem via både mail, chatt och telefon om du skulle stöta på några problem eller bara har en allmän fundering.