Timegrip personalhanteringssystem är ett effektivt, lätthanterligt personalhanteringssystem som erbjuder en enkel och intuitiv plattform där du har god översikt över dina medarbetare.
- Enkelt och användarvänligt
- Mycket anpassningsbart
- Bra support
- Få begränsningar
- Ingen svensk-talande support
- Endast tidrapportering via app
- Ingen koppling till kollektivavtal
Timegrip personalhanteringssystem är ett effektivt, lätthanterligt personalhanteringssystem som erbjuder en enkel och intuitiv plattform där du har god översikt över dina medarbetare. Du kan se både aktuellt schema, lediga dagar, arbetsuppgifter m.m. i realtid. Schemaläggningsprocessen är i princip helt automatiserad, detta genom att systemet tar hänsyn till faktorer som tillgänglighet, arbetsbelastning samt företagets unika behov vid schemaläggningen. Risken för att konflikter uppstår i schemat minskar drastiskt.

En avgörande del för att kunna etablera en smidig lönehantering är en korrekt tidrapportering. Timegrip personalhanteringssystem möjliggör både en enkel och exakt tidrapportering med hjälp av en digital stämpelklocka i mobilappen. På så sätt får du korrekt genererade löneunderlag, risken för att betala ut fel lön minskar därmed drastiskt. Med Timegrip blir kommunikationen mellan chefer och medarbetare så mycket enklare med hjälp av smidiga meddelandefunktioner och uppdateringar håller sig samtliga berörda parter informerade om ev. Passändringar eller nya arbetsuppgifter.
Timegrip personalhanteringssystem sparar informationen från tidigare data och mönster för att kunna föreslå hur du gör för att optimera din bemanning. På så sätt säkerställer du att rätt antal medarbetare är på plats vid rätt tidpunkt. Timegrip är en flexibel lösning som kan anpassas till just ditt företags specifika behov. Oavsett vilken bransch ni är verksamma inom kan systemet konfigureras utifrån önskad uppsättning. Om du skulle behöva hjälp med något kan du alltid kontakta deras support per mail eller telefon.