- Kraftfullt system
- Många integrationer
- Mycket anpassningsbart
- Få begränsningar
- Främst för större verksamheter med över 100 anställda
- Endast fri telefonsupport vid supportavtal
- Kan snabbt bli dyrt pga extra kostnader
Quinyx personalhanteringssystem är en molnbaserad, mångsidig mjukvarulösning, utvecklad för att effektivisera hanteringen av personal. Detta genom att automatisera schemaläggning, tidrapportering och personaladministration. Med Quinyx kan du skapa scheman för olika avdelningar och team, vilket gör det möjligt för dig som arbetsgivare att säkerställa att resurserna fördelas ut på rätt plats vid rätt tidpunkt.

Med Quinyx tidrapporteringsfunktion kan dina medarbetare enkelt registrera sina arbetstimmar. På så sätt kan du noggrant följa personalens arbetstider och se till så att de arbetar enligt avtalad tid. Du får dessutom ett korrekt underlag som du kan använda till löneutbetalningar. Alla relevanta anställningsuppgifter och information som rör medarbetaren samlas på ett och samma ställe, vilket ger dig en komplett översikt som underlättar personaladministrationen.
Quinyx personalhanteringssystem är utformat för att passa olika typer av företag med större verksamheter. Oavsett vilken bransch du är verksam inom har Quinyx den perfekta lösningen för dig. Tack vare den modulbaserade strukturen, kan du själv anpassa systemet utefter just din verksamhets arbetssätt och behov. För att få hjälp och vägledning av deras support, krävs ett supportavtal, vilket är en extra kostnad man får stå för utöver kostnaden för själva systemet.