Personalkollen personalhanteringssystem – Recension 2023
4.0

Personalkollen personalhanteringssystem – Recension 2023

Innovativt personalhanteringssystem för företag inom hotell- och restaurangbranschen

Personalkollen är ett användarvänligt personalhanteringssystem som främst vänder sig till företag inom hotell- och restaurangbranschen

Fördelar
  • En, allt-i-ett-lösning för företag inom hotell- & resstaurangbranschen
  • Användarvänligt
  • Ingår fri support
  • Integration till många olika typer av system
Nackdelar
  • Mest anpassat till hotell- & restaurangbranschen
  • Funktionen med passbyte behöver utvecklas enligt recensioner från användare
  • Dyrare lösning än andra konkurrenter

Personalkollen är ett användarvänligt personalhanteringssystem som främst vänder sig till företag inom hotell- och restaurangbranschen. Syftet med programmet är att hjälpa företag effektivisera och underlätta personalhanteringen. Vid användning av detta program centraliserar du personaldata, kontaktinformation, löner, semesterdagar och mycket mer på ett och samma ställe. Slipp onödigt pappersarbete och få en mer strukturerad och simpel plattform som Personalkollen för hantering av personal och dess uppgifter. 

personalkollen personalhanteringssystem

Personalkollens personalhanteringssystem automatiserar tidskrävande uppgifter såsom hantering av löner, ledighetsansökningar, sjukdagar och mer. De har dessutom stenkoll på hanteringen av känslig information, de har tagit vid robusta säkerhetsåtgärder för att skydda mot obehörig åtkomst och dataintrång. Medarbetarnas information är med andra ord i säkra händer.

I programmet får du tillgång till olika rapporter vad gäller medarbetarnas prestation, närvaro, frånvaro m.m. Denna information ger insikter i hur ni kan gå tillväga för att förbättra ert arbetsflöde och därmed öka produktiviteten. Personalkollen erbjuder en kostnadsfri kundsupport, du kan nå dem per mail, chatt eller telefon helgfria vardagar under kontorstider.

Personalkollen är ett innovativt personalhanteringssystem som är utformat för att underlätta och effektivisera hanteringen av personal för företag inom hotell- och restaurangbranschen.
5.0
Användarvänlighet
3.0
Utbud av funktioner
5.0
Support & service
3.0
Anpassningsbarhet
4.0 Totalt betyg