Hogia small office är ett molnbaserat, användarvänligt bokföringsprogram som erbjuder en branschanpassad och personlig support för just ditt företag. Programmet har därtill en rad smidiga funktioner som bl.a. Bokföringsmallar, momsautomatik, bankavstämning och digitala underlag.
- Nöjd kund-garanti
- Perfekt för småföretagare som vill ha utrymme att växa
- Snabb och kompetent support
- Bokföring, fakturering och lön i samma program
- Saknar bankkoppling
- Krävs internetuppkoppling
- Förhållandevis dyrt till de funktioner som ingår
- Saknar automatisk avläsning av fakturor
Hogia Small Office är ett smidigt bokföringsprogram anpassat efter små och medelstora företag som grundades år 1980. Hogia har varit med ett tag och har under sin tid hunnit utvecklats till att bli ett av det största aktörerna inom området i hela Norden.
Hogia har inte bara bokföringsprogrammet Hogia Small Office utan besitter även en hel del olika system som är kompatibla med varandra. Vilket kan vara en fördel för dig som vill samla allt på samma ställe. Om du exempelvis använder dig av Hogia Small Office Paketlösning “Smart” kan du automatisera både faktureringen och lönen, du slipper därmed extra dubbelarbete. Hogia ger även utrymme för att ditt företag ska kunna växa i programmet då det finns möjligheter att koppla på fler och fler moduler i takt med att ditt företag växer.

Hogia Small Office erbjuder ett flertal smarta lösningar som underlättar din bokföring. Med hjälp av automatkontering kan du spara dina favoritkonteringar och återanvända dem som en mall där den smarta bokföringen sköter resten. Det finns även färdiga mallar till hands som förenklar bokföringen. Programmet saknar däremot koppling mot banken
Hogia Small Office erbjuder en fantastiskt support där du kan kontakta dem både via mail, chatt och telefon under kontorstider. Det finns dessutom även en sida samlad med hjälpguider, vanliga frågor och svar samt information gällande senaste versionen av programmet.